Posted on

Pakiranje in dostava

Stroški pakiranja in dostave

Pošta Slovenije za vsako plačilo poleg poštnine obračuna tudi provizijo za poslovanje z gotovino skladno s svojim cenikom (www.posta.si). Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in jih je kupec dolžan plačati Pošti Slovenije. Če Vas ob dostavi ni doma, vam pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni.

Naročene artikle lahko tudi osebno prevzamete v naši poslovalnici. V tem primeru seveda stroškov dostave ni. Dvig naročenih izdelkov lahko opravite po predhodnem dogovoru o želenem terminu dviga naročenega blaga na naslovu:

Čebelarski center Maribor , Streliška cesta 150 , 2000 Maribor.

Kupljene izdelke lahko plačate tudi po predračunu.

Poškodbe pri transportu

Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru fizičnih poškodb pošiljke, v primeru da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu (Pošta Slovenija d.o.o.). Poškodovano pošiljko v nespremenjenem stanju odnesite na najbližjo pošto in izpolnite reklamacijski zapisnik. Prosimo, da o poškodbi pošiljke obvestite tudi naročniško službo spletne trgovine JANA.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-7 delovnih dni po prejemu vašega naročila. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu. V primeru, da se s predlaganim dobavnim rokom ne bi strinjali, lahko prekličete naročilo oziroma od njega odstopite.